Aug 27, 2007

Ostatnie dni.

Kochani, chcialam wszystkich oficjalnie poinformowac, ze WRACAM. Decyzja jest juz ostateczna, wyjechalo juz nawet jakies 60% mojego bagazu.
Uczucie to jest przynajmniej dziwne. Czuje, ze przyzwyczailam sie do wielu rzeczy, wkomponowalam w srodowisko, nauczylam sie zyc w tlumie. Bede tesknic za silka, wspolokatorami i ziomkami z pracy. Jednak wszystko to nie jest tak silne jak moje szczescie spowodowane powrotem!!! Odliczam juz dni i nie moge sie doczekac, to bedzie niesamowite. Jednak na pewno napisze jeszcze papa posta – ostatniego posta na moim London Bridge.

Tymczasem ostatni weekend tzn wlasciwie przedostatni przywiodl do Londynu super goscia – Niewozewe!!! Bardzo fajnie sie bawilysmy, wygadalysmy wszystkie zaleglosci, jak zwykle zasmiewalysmy sie z filmow na You Tube oraz robilysmy nieustanne „planowania”. Zwiedzilysmy bardzo duzo fajnych miejsc: ja na starosc zakochalam sie w Canary Warf (z bliska wyglada cudownie), zrobilysmy wycieczke DLR (pociag bez kierowcy) i opilysmy sie PIMM’S ;-)

super krejzolki!


Ten weekend spedzam z Kuba, moim bratem, ktory przyjechal tutaj rowniez w ukrytym celu: zeby zabrac moje rzeczy :-) Biedny pojedzie taki zawalony, ale coz – sportowiec z wyksztalcenia to niech wie na co sie porwal :-)

Od jutra spedzam swoje ostatnie dni: pozegnania z innymi praktykantami, kolacyjka ze wspollokatorami oraz papa lunch w pracy :-)

Uciekam zatem i obiecuje super ostatniego posta.

Justyna

10 comments:

Pawel said...

Loveeeee, nie opuszczaj mnie.... przynajmniej jeszczee noc ze mna spedzisz w czwartek, prawda?? :)

P.

Justyn.ka said...

Noc to Ty spedzisz, ale u mnie w domu na kanapie w salonie :P

Pawel said...

eee Love, oszukalas mnie! Ty decydencie! Umawialismy sie na inne warunki :P

Manishka said...

UUUUU...chyba się popłaczę. Jakie to wzruszające wszystko.Człowiek całe życie rozdarty.Kochana ja bym miała małe życzenie, żeby bloguś twój trwał i trwał. Czytaczy z tego co widzę wielu. Więc może zmień tytuł czy coś tam ale bądź tu gdzieś w przestrzeni. Buziak
A.

Anonymous said...

kochana, napisalem na poczatku, napisze na koncu - czekamy i czekamy :)

Anonymous said...

ja tylko dodam jedno "czekamy" i właściwy akcent:

CZEKAMY,
CZEKAMY,
CZEKAMY

Lucy

Sibulka said...

Cebulka tez jua ma zabookowane bilety- 20 grudzien - 6 styczen pl
i potem 19 styczen egzamy
musze lokum na styczne znalezc chyba?
ps wiesz co znowu mi worcila chec na @ - mcp expansion lub afryki?!

Anonymous said...

Very entertaining article.

Reliable site optimization service including submissions and on-page optimizing (sokmotoroptimering).
[url=http://www.smotop.se]Sokoptimering[/url]
http://www.smotop.se

Anonymous said...

Hey dudes, it's Robert from Italy I like football and Computers. I work for a video game qa company. I enjoy spending time here

Anonymous said...

Cześć wszystkim na tej stronie!
Bardzo miło was spotkać!
Postaram się udzielać :)
Na razie!
---
[url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]