Apr 12, 2007

wiosna ... przynosi wiecej ludzi do Londynu


W Londynie zaczela sie wiosna. Moje okno wyglada na uliczke, ktora kojarzy mi sie z filmem "Masz wiadomość" z Meg Ryan i Tomem Hanksem. Takie domki w Nowym Jorku ustawione w szereg - a na koncu ulicy stoi kosciol, z wielkim zegarem, ktory przypomina mi rano, ze juz powinnam isc do pracy. Przed domkami rosna drzewa - w pelni zakwiecone na rozowo i bialo no i oczywiscie zielono. Dzis nawet wpadlam w nastroj kupienia zoltych zonkili do swojego pokoju. Niestety kwiaty w Tesco nie naleza do najpiekniejszych i nigdy nie wygraja z tymi, ktore mozna kupic przy Hali Mirowskiej w Warszawie, ale zawsze to troche wiosny.

Londyn jako miasto slynace z najwiekszej ilosci zieleni w miescie zaczyna sie robic bardzo ladny. Parki wygladaja olsniewajaco i zazdroszcze tym, ktorzy pracuja przy Hyde Parku albo Regent's Parku i teraz moga sobie wychodzic na godzinny lunch na slonce. No coz nie mozna miec wszystkiego. Slough (moja miescinka 15 min pociagiem od Londynu, w ktorej pracuje) nie jest zbyt atrakcyjne ... kolega z pracy dzis nawet powiedzial, ze on woli zime w Slough bo jak wychodzi z pracy, to jest ciemno i juz nic nie widac :-)

Wiosna spowodowala rowniez wysyp ludzi na ulice. Codziennie mam wrazenie ze jest ich wiecej! Nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak przyjada tu studenci, ktorzy beda sprzedawac kawe, lody i kebaby. I te tlumy turystow. Ze swojej stacji do pociagu jade metrem 8 min. Potem zeby wyjsc z metra i dostac sie do pociagu kolejne 4 min. A jak przyjeda dwa pociagi metra to juz nie ma mowy o szybkim przedostaniu sie przez bramki. Dlatego zaczyna mnie przerazac mysl co bedzie sie dzialo juz za 2 miesiace.

W tym tygodniu znowu zaliczylam kilka punktow wycieczki: zobaczylam Big Bena z bliska i slyszalam jak ladnie dzwonil, przejechalam sie double-deck auotbusem (niestety na dole, bo jechalam 2 przystanki i mialam 3 siaty zakupów) no i odkrylam kolejny sklep.

Zgodnie z moja teoria, ze kosmetyki nie maja rozmiarow i pasuja na wszystkich udalo sie upolowac bardzo przyjemny sklep. The Body Shop. Od razu oczywiscie wypatrzylam karte fun clubu, ktora przy kazdym zakupie pozwala na 10% znizki.
A poza tym przy 5 zakupie na prezent za 5 £ a przy 10 zakupie prezent za 10 £. Aha i jak sie stawie tam w dniu urodzin to kolejny prezent za 5 £.
MAcus by mnie zrozumial - te chwyty marketingowe ;-)

I jeszcze dwa zdania w klimacie silkowo-basenowo-fitnesowym. Taki jest cel ostateczny. Zamierzam powrócic do korzeni :-) I bynajmniej nie mowie o wlosach blond :-)




wiosenne buziaki

7 comments:

Pawel said...

Love, nie ma czego zazdroscic. Moje biuro jest tuz przy Hyde Parku i jak bylem dzisiaj tam na lunchu to mi sie nie chcialo wracac do roboty... ludzie normalnie odpoczywaja w godzinach pracy... boze, Ci to dopiero maja zycie. Ale my na osiedlu nie mamy zadnego parku? Jakis Sheperd's Bush Park... przynajmniej jakies krzaczki powinnas tam miec, jak sama nazwa wskazuje ;-) Wpadaj do mnie na Hammersmith... jest rzeka i troche zieleni :)

ps. a kto to jest na tym zdjeciu?

Pawel said...

Love, a gdzie reportaz ze Szkocji? No powiedz jak Love sie spisal jako przewodnik i organizator w jednej osobie :)

Justyn.ka said...

... reportaz ze Szkocji bedzie jak wpadne do Ciebie po zdjecia :-)

Zielono jest wszedzie - soryyy nawet na moim Shepherd's Bush rano jest ladnie jak posprztaja puszki po piwie, po nocnych imprezach komietów lawkowych ;-)

Na zdjeciu jestem JA! Z Moim KOchanie :-)

antygon said...

nonono... Jak Ty wrócisz taaaka z lądka to ło-ho-ho! =D

Justyn.ka said...

staram sie jak moge

Nawet myslalam o diecie Tic-Tac.
Na obiad 3 tic-taci mietowe a na deser 2 owocowe, ale nie za bardzo daje rade - za malo kalorii :-)

Ejj, a moze powinnam wrocic do blond wlosów?

Majkus said...

O ja Cie! Justynka, to naprawde Ty? ;-)
Jak taki ma byc cel koncowy, to ja sie do diety przylaczam. Tyle, ze w Macedonii. A latwo nie bedzie, bo kuchnia balkanska jest wrogiem malych tylkow...

Sciskam ze slonecznego Skopje!

/maja

Sibulka said...

Klimkowa super dupa;-)
ej no dobra to ja tez sie biore za diete nie wiem jak tam do konca z kuchnia balkanska ale moja dieta to bedzie raczej wynik pustego portfela?:]
buziaki